نکاتی در مورد اینکه زنان چگونه می توانند میل جنسی خود را افزایش دهند

آمار مطالب

کل مطالب : 5
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید سال : 1
بازدید کلی : 473

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان زوج شاد و آدرس zojeshad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : زهرا ابراهیمی
تاریخ : پنج شنبه 27 خرداد 1400
نظرات

شکایت مشترک زنان عدم تمایل به صمیمیت جنسی است. میل جنسی کم معمولاً با شروع یائسگی همراه است ، اما کاهش میل جنسی در زنان تقریباً در هر سنی دیده می شود. هیچ راه حل قطعی برای این مشکل وجود ندارد ، اما برخی از نکات می تواند به زنان در بهبود زندگی جنسی خود کمک کند.

بیشتر خانم ها نمی دانند چه عواملی می تواند روی میل جنسی آنها تأثیر بگذارد یا راه های ممکن برای درمان این مشکل چیست. بسیاری از آنها خجالت می کشند آنچه را که نگران کننده آنها است با پزشک عمومی خود در میان بگذارند. به بیشتر خانم ها گفته می شود که بیش از حد استرس یا افسردگی دارند و در اکثر مواقع داروهای ضد افسردگی برای آنها تجویز می شود که می تواند مشکل را بدتر کند. در اینجا کارهایی است که می توانید برای افزایش میل جنسی خود انجام دهید:

به اندازه کافی خوابیدن

لیبیدو یکی از مناطق زیادی است که تحت تأثیر خواب ناکافی قرار دارد. بدون دوزهای لازم خواب روزانه ، بدن شروع به رنج و ذخیره انرژی خود برای فرایندهای مهم فیزیولوژیکی می کند. هنگامی که بدن در معرض استرس قرار می گیرد ، سطح هورمون کورتیزول افزایش می یابد ، که به نوبه خود منجر به کاهش سطح تستوسترون می شود ، که برای حفظ میل جنسی مهم است. سعی کنید 15 دقیقه از شب قبل از خواب را برای آرامش و خلاص شدن از شر احساسات منفی جمع شده در طول روز پیدا کنید.

خانه خود را مرتب کنید


 
برخی مطالعات خانه نامرتب را به ناراحتی و افسردگی خفیف مرتبط دانسته اند و برخی از محققان می گویند یک اتاق خواب آشفته باعث افت میل جنسی زن می شود. حواس زنان به راحتی نسبت به آقایان پرت می شود و یک فضای آشفته باعث می شود تمرکز زن بر رابطه جنسی با شریک زندگی اش دشوارتر شود.

غذاهایی بخورید که تصور می شود میل جنسی را افزایش می دهند

شواهد زیادی برای تأیید اثربخشی این غذاها وجود ندارد ، اما آزمایش برخی از این مواد قارچی مشکلی ندارد. به عنوان مثال شامل انجیر ، موز و آووکادو است. این غذاها حاوی موادی هستند که گردش خون در بدن را افزایش می دهند ، از جمله افزایش جریان خون در دستگاه تناسلی. شکلات نیز یکی از داروهای ضد تبخیر معروف است. در صورت مصرف ، فنیل اتیل آمین و سروتونین در بدن ترشح می شود که یکی از عملکردهای آن بهبود روحیه است. با این حال ، دانشمندان معتقدند که هم غذاهای دیگر و هم تأثیر شکلات بیشتر بر اساس ذهنی است.

گیاهان و ادویه ها را مصرف کنید

دفعه بعد که به شام ​​نشستید ، مقداری ریحان به سالاد یا سیر خود به غذای اصلی اضافه کنید. بوی ریحان حواس را تحریک می کند و سیر حاوی آلیسین است که جریان خون را افزایش می دهد و می تواند به مشکلات نعوظ در مردان کمک کند. جینکو بیلوبا گیاه دیگری است که تصور می شود به دلیل کاهش افسردگی به درمان میل جنسی کمک می کند.

به طور منظم تمرین کن

تمرینات هوازی مانند دویدن ، دوچرخه سواری و شنا نه تنها جریان خون را در دستگاه تناسلی بهبود می بخشد ، بلکه می تواند روحیه شما را نیز بهبود بخشد زیرا این ورزش ها باعث آزاد شدن اندورفین می شوند. حدود یک ساعت پس از تمرین ، سطح تستوسترون در بدن افزایش می یابد که می تواند به زن کمک کند تا جذابیت بیشتری داشته باشد. با این حال مهم است که در این کار زیاده روی نکنید ، زیرا تمرینات سنگین و بسیار مکرر منجر به کاهش سطح تستوسترون می شود. برای مقابله با ترس از دخول می توانید سایت همسر تایم را مطالعه نمایید. جهت مطالعه کامل مقاله دخول چیست کلیک کنید

 

منبع :

بیتوته



تعداد بازدید از این مطلب: 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود